Consum
Servei d'atenció i informació als consumidors i usuaris del Pallars Sobirà
Jutament amb l'Agència Catalana de Consum i les oficines municipals, l'àrea de consum del Consell Comarcal, s'encarrega d'informar atendre els consumidors, els usuaris, els comerciants, els fabricants de productes i les companyies de serveis.
Des d'aquest departament, assegurem que els drets i els deures dels ciutadants com a consumidors es compleixin amb rigorositat.
SERVEIS
- Rebre i tramitar les queixes, les reclamacions i les denúncies de les persones consumidores (com a mínim, les domiciliades en la seva demarcació territorial). També ho poden fer respecte a les queixes i reclamacions referents a establiments radicats en llur àmbit territorial.
- Informar, orientar i assessorar les persones consumidores sobre els seus drets i deures i les formes d'exercir-los.
- Gestionar les reclamacions per mitjà de la mediació de consum.
- Gestionar les denúncies i acomplir les tasques d'inspecció en matèria de consum.
- Iniciar procediments sancionadors de consum.
- Fomentar l'arbitratge com a mitjà de resolució dels conflictes de consum.
CONTACTE
Responsable: Anna Palau
Telèfon: 973 620 107
Adreça: Camí de la Cabanera, 2; 25560 Sort
Horaris: De dilluns a divendres de 10 a 14 hores.