Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Consum

Servei d'atenció i informació als consumidors i usuaris del Pallars Sobirà

Jutament amb l'Agència Catalana de Consum i les oficines municipals, l'àrea de consum del Consell Comarcal, s'encarrega d'informar atendre els consumidors, els usuaris, els comerciants, els fabricants de productes i les companyies de serveis. 

Des d'aquest departament, assegurem que els drets i els deures dels ciutadants com a consumidors es compleixin amb rigorositat.  

SERVEIS 

  • Rebre i tramitar les queixes, les reclamacions i les denúncies de les persones consumidores (com a mínim, les domiciliades en la seva demarcació territorial). També ho poden fer respecte a les queixes i reclamacions referents a establiments radicats en llur àmbit territorial. 
  • Informar, orientar i assessorar les persones consumidores sobre els seus drets i deures i les formes d'exercir-los.
  • Gestionar les reclamacions per mitjà de la mediació de consum. 
  • Gestionar les denúncies i acomplir les tasques d'inspecció en matèria de consum. 
  • Iniciar procediments sancionadors de consum. 
  • Fomentar l'arbitratge com a mitjà de resolució dels conflictes de consum. 

CONTACTE

Responsable: Anna Palau

Telèfon: 973 620 107

Adreça: Camí de la Cabanera, 2; 25560 Sort

A/e: apalau@pallarssobira.cat

Horaris: De dilluns a divendres de 10 a 14 hores.

Agència catalana del consum