e-Administració
Què ès l’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica?
L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l’administració electrònica.
Quins serveis oferim?
1. Servei d’assessorament en administració electrònica
Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d’implantació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.
El catàleg dels serveis és pot consultar en l’apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són:
- eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet
- Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
- EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes
- PCSP: Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant)
- FACT: Factura electrònica
- eNOTUM: Notificacions electròniques
- ERES: Registre d’Entrada i Sortida
- Cercador: Cercador de les administracions públiques
- IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.)
- Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
- Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.
- Servei de formació i divulgació de l’administració electrònica
Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT:
- Servei de certificació digital
Certificats digitals personals destinats al personal de les administracions públiques
Identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet
Com es tramita el certificat digital idCAT al Consell Comarcal?
- Omplir formulari de sol·licitud del certificat: aquí
- Demanar cita prèvia pel dimarts, per personalitzar-vos al telecentre portant el DNI o NIE: aquí
Recordeu que podeu fer la majoria de tràmits amb l'administració local i/o de la Generalitat amb l'idCAT mòbil al qual us podeu donar d'alta online molt fàcilment (sempre i quan sigueu majors d'edat, tingueu DNI/NIE, targeta sanitària i un telèfon mòbil). Més info a: https://web.gencat.cat/ca/tramits/que-cal-fer-si/Vull-identificar-me-digitalment/idcat-mobil/
CONTACTAR
Responsable:
- Ignasi Blasi
- Telèfon: 973 62 91 74 / 973 620 107
- Fax: 973 620 078
- Adreça: Mig, 9 Sort 25560
- A/e: ocsae@pallarssobira.cat
Horaris:
- De dilluns a divendres de 09h a 14h