Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

e-Administració

Què ès l’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica?

L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l’administració electrònica.

 Quins serveis oferim?

1. Servei d’assessorament en administració electrònica

Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d’implantació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOCCATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.

El catàleg dels serveis és pot consultar en l’apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són:

  • eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet
  • Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
  • EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes
  • PCSP: Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant)
  • FACT: Factura electrònica
  • eNOTUM: Notificacions electròniques
  • ERES: Registre d’Entrada i Sortida
  • Cercador: Cercador de les administracions públiques
  • IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.)
  • Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
  • Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.
  1. Servei de formació i divulgació de l’administració electrònica

Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOCCATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT:

  1. Servei de certificació digital

logo_tcat.jpg  Certificats digitals personals destinats al personal de les administracions públiques

logo_idcat.jpg Identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet

Com es tramita el certificat digital idCAT al Consell Comarcal?

  1. Omplir formulari de sol·licitud del certificat: aquí
  2. Demanar cita prèvia pel dimarts, per personalitzar-vos al telecentre portant el DNI o NIE: aquí

Recordeu que podeu fer la majoria de tràmits amb l'administració local i/o de la Generalitat amb l'idCAT mòbil al qual us podeu donar d'alta online molt fàcilment (sempre i quan sigueu majors d'edat, tingueu DNI/NIE, targeta sanitària i un telèfon mòbil). Més info a: https://web.gencat.cat/ca/tramits/que-cal-fer-si/Vull-identificar-me-digitalment/idcat-mobil/

CONTACTAR

Responsable: 

  •  Ignasi Blasi
  • Telèfon: 973 62 91 74 / 973 620 107
  • Fax: 973 620 078
  • Adreça: Mig, 9 Sort 25560
  • A/e: ocsae@pallarssobira.cat

Horaris: 

  • De dilluns a divendres de 09h a 14h